Blistex „Musikampaania“ reeglid

1. Kampaania kestab 10.10.2013 – 31.12.2013
Kampaania korraldab AS Oriola Kungla 2, Saue 76505, Harjumaa, telefon 6 515 100, faks 6 515 111, See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
2. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud kampaania Korraldaja poolt käesolevates reeglites. Kõik kampaania Korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud. Kampaanias võivad osaleda igas vanuses isikud, välja arvatud AS Oriola ja Creatum OÜ töötajad ning nende perekonnaliikmed.
3. Kampaania mehhaanika:
1) Kampaania sisuks on üleskutse teha musipilt oma kallima inimese, lemmiklooma või asjaga ning laadida antud pilt üles www.blistex.ee kodulehel. Kõiki pilte on võimalik kampaania perioodi jooksul hinnata. Pilt, mis kogub 31.12 kuupäevaks kell 23:59 seisuga enim punkte on võitja. Võitnud pildi autorile antakse auhinnaks mobiiltelefon Nokia 520.
2) Kampaanias võivad osaleda igas vanuses isikud
3) Kampaanias võib üks isik edastada hindamiseks kuni 5 pilti
4) Peale pildistamist, pildi välja valimist ning pildi üles laadimist www.blistex.ee keskkonnas küsib keskkond isikult andmed, selleks, et kasutada antud andmeid auhinna edastamiseks. Kampaania korraldaja ei kasuta antud andmeid mingil muul otstarbel.
5) Kampaania korraldajal on õigus üles laetud fotosid maha võtta juhul kui üles laetud foto ei ole sobilik või ei ühti kampaania sisuga. Hinnang, kas foto on sobilik ning kas ühtib sisuga antakse Kampaania korraldaja poolt ning ei kuulu edasivaidlemisele.
6) Kampaaniat kommunikeeritakse avaliku meedia kanalites alates 10.10.2013 kuupäevast. Meediakanalitena on kasutusel internet..
7) Kampaania raames jagatakse välja lohutusauhinnad 2, 3, 4 ja 5 koha saanud fotodele.
8) Lohutusauhinnad on Blistexi tooted.
9) Kampaanial on ÜKS peaauhind.
10) Kampaania auhinnad väljastatakse kampaania vältel ostetud Blistexi toodete tšeki alusel.
11) Kampaania korraldaja võtab enim hääli saanud foto autoriga ühendust perioodil 6.01.2014 – 17.01.2014 edastatud isikuandmete alusel.
12) Kampaania korraldaja ei vastuta valede isikuandmete eest, internetiühenduse toimimise või muu sideühenduste toimimise eest.
13) Juhul kui Kampaania korraldajal ei õnnestu võidufoto autorit tabada antud perioodil, saab peaauhinna teisele kohale jäänud foto. Sama loogikat kohandatakse juhul kui teise koha autorit kätte saada ei õnnestu seni kuni peaauhind on välja antud.
4. Kampaania korraldajal on õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel kampaania ühepoolselt katkestada, teavitades sellest viivitamatult massimeedia vahendusel.
5. Kõik pretensioonid kampaania korraldamise või läbiviimise kohta tuleb saata AS Oriola aadressil märksõnaga „Musikampaania, pretensioon“.
6. Kõik kampaaniat puudutavad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seadusandluse alusel.
7. Kontaktandmete jätmisega annavad kampaanias osalejad oma nõusoleku nende isikuandmete salvestamiseks ning kasutamiseks Kampaania Korraldaja või tema volitatud esindaja poolt käesoleva kampaania raames. Kampaanias osalejad nõustuvad Kampaania Korraldaja või tema volitatud esindaja poolt kolmanda(te)le osapool(t)ele kampaanias osalejate isikuandmete edastamiseks vastavalt reeglite käesoleva punkti eesmärkidele.
8. Kampaanias osaleja saab oma isikuandmete kasutamiseks antud loa igal ajal tagasi võtta, kui saadab Korraldajale vastava teate e-posti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
9. Lisainfo kampaania kohta on kättesaadav infotelefonil: 6 515 100